Verjaardag Yuan alvast in China vieren en afscheid - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jingjing en Yuan |Bos - WaarBenJij.nu Verjaardag Yuan alvast in China vieren en afscheid - Reisverslag uit Nieuw Appelsga, Nederland van Jingjing en Yuan |Bos - WaarBenJij.nu

Verjaardag Yuan alvast in China vieren en afscheid

Door: Marjoke

Blijf op de hoogte en volg Jingjing en Yuan

02 Mei 2018 | Nederland, Nieuw Appelsga

Vannacht was ik ziek..zo niet normaal.. ik werd wakker met pijn in mijn maag..ooo misselijk..help…
Zo dat was dat.. paracetamol erin wat drinken en toen weer lekker in slaap gevallen. Rond de klok van 7 werd ik weer wakker geschud door wederom vuurwerk… de laatste dag in Taizhou breekt aan..
Ik ga douchen, en maak de rest wakker.. om 9 uur gaan we aan het ontbijt.. ik ga met Jack en Yuan naar de wasserij onze was ophalen die ze nog aan het inpakken zijn en nog een keer naar de vindplaats van Yuan.. hij wil een steen mee nemen.. hier eindigde iets en begon iets nieuws.. hij gaat in de hurkzit zitten en denkt na wroet in de grond.. pakt een stukje tegel en nog wat.. klaar mama kom we gaan.. ok Yuan ik heb nog een verassing voor je.. Samen gaan we naar de Bakery om taart te halen.. Want vandaag vieren we met zijn vindsters zijn verjaardag in China..
We gaan terug naar het hotel en nemen nog wat drinken..we pakken onze spullen en gaan naar het restaurant.. we bestellen eten voor onze gasten en wachten tot ze komen… ik zie ze buiten staan en haal ze op.. ze hebben cadeaus voor ons mee genomen.. hoe moeten we dit nu weer mee krijgen.. ik denk dat we in Pingxiang nog een koffer erbij moeten kopen want dit is heel veel we hoeven de souvenirs niet eens zelf uit te zoeken..
We leggen uit dat we de verjaardag van Yuan met hun willen vieren.. en onze tijd in Taizhou met hun willen afsluiten.. ze vinden het een mooi gebaar.. Ze hebben onze luch betaald ik wil het geld terug geven maar ze willen het niet.. ik roep Tiffannie erbij en ook de twee jongeren in het gezelschap en neem ze apart.. en leg uit dat ik wil dat ze iets leuks met hun kleine kinderen gaan doen en een cadeau kopen.. ze accepteren het en snappen wat ik bedoel! Fijn..
We moeten naar het hotel om een kamer leeg te halen en op de andere kamer de koffers te pakken.. daarna zou ik met tiffannie nog wat flyers ophangen bij een busstation.. echter.. brengt Jack ons naar het busstation pffff .. goed de hele meute komt er weer bij.. ik geef aan dat hun de flyers doen en wij naar het hotel om te pakken omdat we ‘savonds om 18.00 uur naar de trein moeten..
Dit is ok! Wij gaan naar het Hotel en pakken onze spullen.. pfff wat een boel zeg zoveel cadeaus.. dit wordt passen en meten.. onder tussen neemt een aantal in Pingxiang ook contact op met ons.. om te gaan eten..de uitnodigingen vliegen ons om de oren pfff dat wordt passen en meten.. iedereen is nu nog aan het ontspannen op de kamer..
Nou tot morgen..

  • 02 Mei 2018 - 10:46

    Louis:

    ach.. iets verkeerds gegeten? Leuk om de fotos!

  • 02 Mei 2018 - 11:56

    Hendrina:

    Nog Gefeliciteerd!!

  • 02 Mei 2018 - 17:50

    Ida:

    Leuke foto’s!!!

  • 02 Mei 2018 - 19:01

    Bert, Ria En Meike:

    Was de taart lekker, Yuan? Hij ziet er wel lekker uit

  • 03 Mei 2018 - 00:04

    Marjoke:

    Hij vond hem mooi maar niet zo lekker. Hij is niet zo zoet hihi.. verjaardag twee keer vieren is natuurlijk altijd leuk. Nog twee weken en dan in Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw Appelsga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Mei 2018

Thuis

11 Mei 2018

Thuis

11 Mei 2018

Thuis

11 Mei 2018

Thuis

11 Mei 2018

Naar huis
Jingjing en Yuan

Rootsreis

Actief sinds 06 April 2018
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 7239

Voorgaande reizen:

06 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

23 April 2018 - 15 Mei 2018

Terugblik!

Landen bezocht: