Terugblik! - Reisverslagen van Jingjing en Yuan |Bos - WaarBenJij.nu Terugblik! - Reisverslagen van Jingjing en Yuan |Bos - WaarBenJij.nu
Terugblik!

11 jaar geleden mochten we onze prachtige dochter Jingjing in onze armen sluiten! Inmiddels een lekkere puber van 12,5 jaar!

9 jaar geleden mochten we onze nu Tiener zoon ophalen.

De afgelopen jaren zijn roerig geweest met hoogte en dieptepunten in de kinderen hun leven.

Jingjing is samen met mij en oma in 2016 al twee weken naar China geweest omdat ze echt wilde weten wie ben ik, waar kom ik vandaan en wie zijn mijn ouders?

Dat laatste is tot op de dag onbeantwoord gebleven..


Yuan wilde en kon nog niet terug naar China maar nu wel en hij heeft er zin in. Hij wil weten waar hij vandaan komt, wie hem verzorgd heeft en wie weet ... wie zijn mijn ouders....

We gaan naast de zoektocht ook een heerlijk vakantie tegemoet.

Jullie mogen mee reizen met ons om te kijken waar en wat we aan het doen zijn!

Recente Reisverslagen:

04 April 2018

Voorbereidingen
Jingjing en Yuan

Rootsreis

Actief sinds 06 April 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7226

Voorgaande reizen:

06 April 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

23 April 2018 - 15 Mei 2018

Terugblik!

Landen bezocht: